Aziz Yıldırım, 8 yıl boyunca neden stada gitmedi? İlk kez tv100'de açıkladı

Fenerbahçe Efsane Başkanı ve adayı Aziz Yıldırım, 8 yıldan bu yana Kadıköy'de maç izlememesinin nedenini ilk kez tv100'de açıkladı.

Aziz Yıldırım, 8 yıl boyunca neden stada gitmedi? İlk kez tv100'de açıkladı

Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, tv100 ekranlarında Erdoğan Aktaş ve Aytunç Erkin'in sorularını yanıtladı. 

Yıldırım, Erdoğan Aktaş'ın "8 yıldan bu yana neden Kadıköy'de maç izlemediniz?" sorusuna samimi bir cevap verdi. 

Yıldırım, "Daha önce benim dönemimde Ali Şen geliyordu. Ben rahatsız oldum. Aynısını yapmak istemedim" dedi. 

Yıldırım ayrıca, "Ya takım kötü gidiyor. Ben Kadıköy'de maç izlersem, takım kötü giderken statta ayağa kalkıp 2 el sallarsam, öpücük atarsam ne olur? Yeni yönetim zora girerdi. Onları zor durumda bırakmamak için gitmedim" ifadelerini kulladı.