Süper Lig’in 31.haftasında Galatasaray, 26 Nisan Pazar günü sahasında Fenerbahçe’yi konuk etti. Müsabakayı Galatasaray, Osimhen, Barış Alper Yılmaz (Penaltı) ve Torreira’nın attığı gollerle 3-0 kazandı.
TRIO programında eski hakemlerden Deniz Çoban, Bülent Yıldırım ve Bahattin Duran, Yasin Kol’un performansın kötü bulmuştu.
"BAŞARISIZ PERFORMANS"
Deniz Çoban, “Davinson sarı, Ederson ikinci sarı, Lemina sarı, Semedo sarı, Semedo sarı, Oosterwolde ikinci sarı, Skriniar sarı, Davinson sarı, Yunus ilk sarı yanlış, Yunus ikinci sarı, Mert Müldür ve Osimhen kırmızı olmalıydı. 10 tane sarı kart hatası, 2 kırmızı kart hatası. 1 tane penaltı hatası. Başarısız performans” dedi.
"KÖTÜ PERFORMANS"
Bülent Yıldırım, “Kanaatimce kötü performans” derken Bahattin Duran ise “2 doğru penaltı ama kötü performans” yorumunu yapmıştı.
MHK'DEN YASİN KOL'A 8,8 PUAN
HT Spor'da yer alan habere göre Yasin Kol'un Galatasaray-Fenerbahçe derbisi yönetimi MHK'yi memnun etti. Kol'a 10 üzerinden 8,8 puan verildiği ifade edildi.
ÇOK İYİ / MÜKEMMEL
Verilen puanın “çok iyi/mükemmel” bir yönetim anlamına geldiği belirtildi. Yasin Kol'un karşılaşmanın sonucuna doğrudan etki edecek hatalar yapmadığının işaret edildiği aktarıldı.