FIFA’dan 3 Türk kulübüne şok! Transfer yasağı getirildi

FIFA tarafından 3 Türk kulübümüze yönelik transfer yasağı işlemleri gerçekleştirildi. Taraftarlar ise büyük bir üzüntüye uğradı.

FIFA’dan 3 Türk kulübüne şok! Transfer yasağı getirildi

FIFA tarafından yapılan açıklamaya göre, "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında 3 Türk kulübü yer aldı. Süper Lig takımlarından Gaziantep FK ile Gençlerbirliği’ne ve TFF 2. Lig ekibi MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı getirildi. Söz konusu kulüpler ceza almasına sebep olan ihlalleri gidermesi durumunda transfer yasağı kaldırılabilecek.