'Ağla Gözbebeğim', 'Sen de Gittin', 'Kime Bu İnat' gibi şarkılarıyla 90'lı yıllara damgasını vuran isimlerden olan Cansever'den geçtiğimiz aylarda üzen haber gelmişti.
Bir süredir hayatını Almanya'da sürdüren usta sanatçı, kendisine lösemi teşhisi konulduğunu duyurmuştu.
Tedavi sürecine dair gelişmeleri sosyal medya hesabından takipçileriyle paylaşan ünlü sanatçı, kritik bir dönemece girildiğini belirterek uygun donör bulunması halinde mart ayında ameliyat masasına yatacağını açıklamıştı.
Cansever, son paylaşımda ise ilik nakli operasyonu geçireceğini duyurmuş ve sevenlerinden dua istemişti.
İlk olarak 29 Mart'ta yapılacağı belirtilen ilik naklinin 26 Mart tarihine alınmasının ardından Cansever'den beklenen haber gelmişti.
Cansever, ilik nakli operasyonunu başarıyla geçirmişti. Sanatçının sağlık durumuyla ilgili müjdeli haberi menajeri Erhan Arı sosyal medya üzerinden paylaşmıştı. Uzun süredir sevenlerinin dualarını eksik etmediği Cansever'den gelen bu olumlu haber, hayranlarını sevince boğmuştu.
SAĞLIK DURUMUNU AÇIKLADI!
Son olarak sosyal medya hesabından son halini paylaşan Cansever, sağlık durumu hakkında da şunları söyledi:
"Hayırlı cumalar. Çok yazan çok soran var. Cevap veremiyoruz herkese fakat buradan bildiriyorum. Şu an iyiyim, her şey kontrol altında. Merak etmeyin bu süreç 6 ay devam edecek. Kontroller ve terapiler. Sizin duanızla daha iyi olacağım. Allah herkesten razı olsun."