Türkiye'nin dört bir yanında sık sık meydana gelen sarsıntılar endişeye neden oldu. Son olarak bir ilimizde daha sarsıntı meydana geldi. Kandilli Rasathanesi tarafından yapılan açıklamaya göre Aydın'da bir deprem meydana geldi. Deprem saat 15.05'te kaybedildi. Depremin merkez üssü Aydın Kuyucak-Çamdibi olarak açıklandı. Depremin derinliği ise 7.2 olarak açıklandı. Depremin büyüklüğünü ise Kandilli Rasathanesi açıkladı. Depremin büyüklüğü 3.3 oldu.