Oğuzhan Koç’tan millî takım marşlarına olay gönderme! Meslektaşlarını ti'ye aldı

24 yıl sonra gelen Dünya Kupası heyecanıyla sanatçılar peş peşe Milli Takım marşı yaparken, Oğuzhan Koç'tan olay paylaşım geldi. Meslektaşlarını ti'ye alan Koç'un videosu sosyal medyayı salladı.

A Milli Futbol Takımı'nın Kosova'yı 1-0 mağlup ederek 24 yıl aradan sonra 2026 FIFA Dünya Kupası biletini alması, tüm Türkiye'de bayram havası estirirken; bu tarihi başarı müzik dünyasını da hareketlendirdi.

Oğuzhan Koç’tan millî takım marşlarına olay gönderme! Meslektaşlarını ti'ye aldı - Resim : 1

OĞUZHAN KOÇ DA DAHİL OLDU!

Son günlerde Sinan Akçıl, Murda, Semicenk ve Edis gibi isimlerin yayınladığı marşların ardından tartışmalara Oğuzhan Koç da katıldı. Ancak Koç, yayınladığı videoda milli takım marşı yarışına mizahi bir yaklaşım getirdi.

Oğuzhan Koç’tan millî takım marşlarına olay gönderme! Meslektaşlarını ti'ye aldı - Resim : 2

Videonun başında “Herkes yaptı bir biz yapmadık, hızlı olmamız lazım” ifadelerini kullanan Koç, farklı tarzlarda marş denemeleri yaptı.

Ünlü şarkıcı bütün hit şarkılarını tek tek milli takım marşına çevirmeyi deneyi. Videonun final bölümünde ise sert ve agresif bir üslupla hazırladığı parodi marş dikkat çekti.

Oğuzhan Koç’tan millî takım marşlarına olay gönderme! Meslektaşlarını ti'ye aldı - Resim : 3

SOSYAL MEDYADA GÜNDEM OLDU

Oğuzhan Koç’un videoda kullandığı sözler kısa sürede sosyal medyada yayılırken, kullanıcılar çok sayıda yorum yaptı.

Koç’un parodi marşında şu ifadeler yer aldı:

“20 yıldır hasretiz. Dünyayı uyaralım

Kupayı verin hemen

Olaysız dağılalım

Gülmeden top oynarız

Biz hep sinirliyizdir

Futbol bizde böyledir

Çok sinirli oynanır

Savaşmaya geldik biz

Kupayı verin hemen

Sinirlerim tepemde.”