Türk sinemasının efsane ismi Kadir İnanır, geçtiğimiz günlerde aniden fenalaşarak hastaneye kaldırılmıştı.
Uzun süredir ciddi sağlık problemleriyle mücadele eden ve hayranlarının yakından takip ettiği 77 yaşındaki sanatçı, yoğun bakıma alınmıştı.
Zatürre teşhisiyle yoğun bakımda tedavisi süren Kadir İnanır’ın sağlık durumu hakkında hayat arkadaşı Jülide Kural açıklamada bulunmuştu.
"BENİ BURADAN ÇIKARIN" DEMİŞTİ!
Tedavinin olumlu ilerlediğini kaydeden Kural, şu ifadeleri kullanmıştı
"Zorlu bir süreç geçirdiği için bu enfeksiyonu atlatması kolay olmuyor tabii ki. Her gün yapılan tetkikler, bir gün önceye göre daha iyi. Ben de günde 2-3 kez yanında giriyorum, konuşuyorum. ‘Beni buradan çıkarın’ diyor.
Kadir böyle ortamları çok sevmiyor. Ancak tedavisi güzel ilerliyor. Doktorlar bir süre daha gözlerinin önünde, her dakika takibi olabilsin diye yoğun bakımda tutacak. İnşallah yakında normal odaya çıkar ve bayramda evde oluruz."
Kadir İnanır’ın yeğeni Levent İnanır da sosyal medyadaki olumsuz iddiaları yalanlayarak bilinci açık olan sanatçının durumunun iyiye gittiğini ve yakınlarıyla iletişim kurabildiğini belirtmişti.
Konuyla ilgili açıklama yapan hayat arkadaşı Jülide Kural, şu ifadeleri kullandı:
"Maalasef Kadir biraz önce entübe edildi.
Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü.
Elbette çok riskli bir durumla karşı karşıyayız. Söyleceklerim bu kadar. İnşallah güzel haberlerini alırız."