Cumhurbaşkanı Erdoğan: Soykırımın hesabı sorulacak! Teşkilata uyarı: Yorulan varsa kenara gelsin!
Sakarya’da düzenlenen AK Parti kampında bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, "Parklarda, okullarda, hastanelerde, köylerde masum yavruları kasten öldürdüler. Dünyayı daha tanımadan, daha ne olup bittiğini anlamadan binlerce bebeği, ağzı süt kokan binlerce sabiyi şehit ettiler. Gazze'de bir soykırım yaşandı. Halen de saldırılar devam ediyor. Bu soykırımın hesabı hiç şüphe yok ki sorulacak" dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şu şekilde:
Dün açılış konuşmamda da belirttim, AK Parti'yi kurarak Türkiye'de yepyeni bir sayfa açtık. AK Parti Türkiye'yi dönüştürdü. Kamplarımızın en önemli özelliği istişareyi geleneksel hale getirmesidir.
"25 YILDIR İLKELERİMİZDEN TAVİZ VERMEDİK"
Bugün her aşaması başarılarla dolu çeyrek asırlık bir destandan söz ediyorsak bunda milletimizin de emeği vardır. Millet hesaba çekmeden kendimizim hesaba çekmemiz vardır. Türkiye'nin bütün renklerini partimizin çatısı altında birleştirme vardır. AK Parti'nin bir Türkiye kitabı olması vardır. 25 yıldır bu ilkelerimizden taviz vermedik.
Yer seçiminden hazırlık çalışmalarına, içeriğinden temasına, şarkısından oturumlarda ele alınacak konulara kadar hep çok titiz davrandık. Hiçbir detayı atlamadık. Hiçbir boşluk bırakmadık. En verimli, en doyurucu şekilde geçmesi için çok titiz bir çalışma yürüttük.
Bir engeli aştığımızda önümüzde daha büyük hedefler belirdi. Elbette çok ağır bedeller ödedik. Çok büyük duvarlarla karşılaştık. Ama her defasında önümüze çekilen setleri tek tek devirerek, karşımıza çıkarılan bariyerleri tek tek yıkarak bugünlere geldik.

"SOYKIRIMIN HESABI HİÇ ŞÜPHE YOK Kİ SORULACAK"
Bizim mazlumlara verdiğimiz sözler vardır. Bizim mazlumlara ödenecek borcumuz vardır. Bizim mazlumlara karşı mesuliyetimiz vardır.
SORULACAK, SORULACAK, SORULACAK...
Orada, Gazze'de bir soykırım yaşandı. Hâlen de saldırılar devam ediyor. Bu soykırımın hesabı hiç şüphe yok ki sorulacak. Sorulacak. Sorulacak. Bunu ihmal edemeyiz. Bu soykırımın hesabını Allah izin verirse işte bu kadro soracak.
YÜKÜNÜZ ÇOK AĞIR
Kardeşlerim tüm kalbimle söylüyorum yüküzün çok ağır ama siz bu yükün altına bilerek girdiniz. Yaptığınız ve yapacağınız her adımda kuran okurken ölen Recep’in gözleri önünüze gelsin.
Eren Bülbül'ü hatırlayın. Aybüke Yalçın'ı hatırlayın. Ayşe Nur Alkan'ı hatırlayın. Mehmet Selim Kiraz'ı hatırlayın. Ömer Halisdemir'i, Halil Kantarcı'yı hatırlayın. Şehit Mustafa Cambaz'ı hatırlayın.
15 Temmuz şehitlerimiz hatırlayın. Bu kadrolar hatıralara sahip çıkmış bir kadrodur ve sahip çıkmaya devam edecek. Yapmanız gereken davanıza sahip çıkmalıdır.

YORULAN VARSA, KENARA GELSİN
Yorulan varsa kenara gelsin dinlesin yoksa meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak vaktimiz yok. Sokakları boş bırakmayız. Medya ve sosyal medya tamam ama bizim hareketimiz muhabbet üzerine kuruludur.
Teşkilatımız her an vatandaşımızla hemhal olacak bize gelmeyeni arayıp bulacağız oturup konuşacağız. Eleştirilere kulak vereceğiz.
Kibirden özellikle uzak duracağız. Tevazuyu elden bırakmayacağız. İktidar partisi demek hacet kapısı, dert kapısı, derman kapısı demektir. Vatandaşlarımızın ilettiği sorunlara bigâne kalmayacak, çare bulmaya çalışacağız.
Çare bulamıyorsak imkânlarımızı daha da zorlayacağız. Allah'ın izniyle çeyrek asırlık destana yeni zaferler eklemeye hep birlikte devam edeceğiz.