AK Parti'den EYT ve emekli maaşı açıklaması
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nihat Zeybekci emekli maaşları ile ilgili yatığı açıklamada "Emekliye 25 bin lira verilerek çözülse dünyada fakir ülke kalmazdı, herkes parayı bolca para verir problemler biterdi. Çözüm ürünü, malı, istihdamı artırmak. Topyekün ülkece bir karar vermeliyiz" dedi. EYT ile ilgili ise Zeybekçi "EYT üzerinden emeklilik sistemini dar bir koridora soktuk" ifadelerini kullandı.