Hiç gitmediği turistik bölgede trafik cezası yedi!
Sivas'ta ikamet eden gazeteci Abdullah Yiğit'e 3 gün önce trafik cezası tebligatı geldi. Tebligatta Yiğit'in adına tescilli otomobille geçtiğimiz yıl İzmir, Alaçatı, Çeşme, Adana ve Pozantı'da ücretli yoldan ücret ödemeden geçtiği belirtildi. Şoke olan Yiğit, "İyi ki eşim anlayışlı birisi, bu hata yuva yıkar" ifadelerini kullandı.