Valilikler peş peşe açıkladı: Trafik yasağı geldi!
Ocak ayının ortasına geldiğimiz şu günlerde Türkiye, kışın en sert zamanlarını yaşıyor. Yurdun büyük bölümünde kar yağışı etkisini sürdürürken, buzlanma nedeniyle ulaşımda yaşanabilecek olumsuzluklara karşı valiliklerden peş peşe açıklamalar geldi. Yapılan açıklamalarda birçok ilde motokuryelerin, skuter, bisiklet ve motosikletlerin trafiğe çıkması yasaklandı. Yapılan son gelişmede ise, İstanbul Valiliği, yasakların yarına kadar uzatıldığını duyurdu.