Sıcaktan bunalanlara güzel haber
Türkiye’yi yaklaşık iki aydır etkisi altına alan kavurucu sıcaklar sona eriyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü, hafta başından itibaren sıcaklıklarda önemli düşüşler yaşanacağını açıkladı. İstanbul ve kuzey bölgeler için ise uyarılar yapıldı.