Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Fenerbahçe’de futbolcuların rutin sağlık kontrolleri 22-23 Haziran’da gerçekleştirildi.
Sarı-lacivertliler, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Düzce'nin Kaynaşlı ilçesindeki Serkan Acar Topuk Yaylası Tesisleri'nde kampa girdi.
DIEGO CARLOS, SAĞLIK KONTROLÜNE KATILMADI
Sarı- lacivertli kulüp Diego Carlos’un sağlık kontrolüne katılmadığını, futbolcuyla temas kurulması için girişimlerin devam ettiğini açıkladı.
FENERBAHÇE'DEN AÇIKLAMA
Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"23 Haziran 2026 tarihinde planlanan rutin sağlık kontrolleri kapsamında, futbolcumuz Diego Carlos kendisine bildirilen programa uygun olarak sağlık kontrolüne katılamamıştır. Oyuncumuzla temas kurma ve durumunu netleştirme yönündeki girişimlerimiz devam etmekte olup, Futbol Direktörümüz Oğuz Çetin’in koordinasyonunda süreç kulübümüzün menfaatleri doğrultusunda yakından takip edilmektedir."