Ramazan sonrası sağlıklı beslenmeye dikkat!
Ramazan ayının bedenen ve ruhen arındığımız bir ay olduğunu belirten Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden Uzm. Dyt. Pelin Onar, bayramlarda sık yapılan bir hataya değinerek," Bayram ziyaretlerine tok karnına gitmeliyiz, Çünkü siz bir eve aç gittiğiniz zaman önünüze konan şekerli ve yağlı yiyeceklere karşı durma ihtimaliniz düşüyor" ifadelerini kullandı.